Moeder van tweeling met besmetting coronavirus in gezin: 'Neem dit serieus'

Een Amerikaanse moeder van een tweeling zit met haar twee jonge kinderen thuis. Haar man is positief getest op het coronavirus en zit momenteel in quarantaine. Ze mist hem en is thuis met hun twee jonge kinderen. De moeder wil nu anderen waarschuwen: 'Dit is geen hysterie. Neem dit serieus. Mijn man werd heel ziek en dat ging heel snel'.

De vader van de tweeling kreeg koorts en eerst dacht hij dat het ging om een gewoon griepje. Toch werd hij plotseling erg ziek en vrij snel daarna is hij positief getest op het coronavirus. Inmiddels ligt hij in het ziekenhuis omdat hij een virus in zijn longen heeft gekregen. Hij ligt aan de beademing en het gaat niet goed met hem, terwijl het een gezonde en jonge man is. 'Ik wil echt dat mensen dit serieus nemen. Ik kan voorlopig niet werken omdat ik thuis moet blijven bij onze kinderen. Mijn man kan ook niet werken de komende tijd. Maar nog erger is dat ik hem niet kan spreken of mag zien. Ik heb nog nooit eerder 24 uur mijn man niet gesproken, nu luister ik maar oude voicemailberichten terug om zijn stem nog te horen. Het is een bizarre tijd. Doe voorzichtig allemaal, en denk niet dat het allemaal wel meevalt of jou niet overkomt'.

Bron: People